Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke stoffen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.
Dit blok bevat onverwachte of ongeldige inhoud.
Probeer blokkering te herstellen
Als u nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via {email address}.
Dit blok bevat onverwachte of ongeldige inhoud.
Probeer blokkering te herstellen
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden gerestitueerd.
Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {email address} en stuur je artikel naar: {physical address}.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd of als de gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een restitutie naar de gever en komen ze op de hoogte van je retourzending.
Retourzendingen verzenden
Om je product te retourneren, moet je je product opsturen naar: {physical address}.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via contactpagina voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.